Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Review: Προιόντα από 'Φροντίδα και περιποίηση από τη φύση'

Γεια σε όλους και σε όλες!!!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σας έχω ένα Review με προιόντα που δοκιμάζω εδώ και ένα μήνα περίπου. Τώρα τελευταία έχω συγκεντρώσει πολλά προιόντα που είτε αγοράζω είτε μου τα στέλνουν δωρεάν προς δοκιμή και έχω τρελαθεί να δοκιμάζω καινούρια πράγματα. Εννοείτε πως και στις δύο περιπτώσεις θα σας λέω την αντικειμενική και ειλικρινή άποψή μου. Πριν πολύ καιρό λοιπόν παρέλαβα ένα πακετάκι με κρέμες-καλλυντικά από το "Φροντίδα και περιποίηση από τη φύση" !!! Παρέλαβα δύο κρεμούλες για τις οποίες θα σας μιλήσω παρακάτω. Πρώτα όμως ας μιλήσουμε λίγο για τη σελίδα.
Η συγκεκριμένη σελίδα είναι μια σελίδα με φυσικά καλλυντικά τα οποία είναι χειροποίητα και φτιαγμένα με μεράκι. Η αλήθεια είναι πως μόλις έμαθα ότι τελικά θα μου δινόταν η ευκαιρία να δοκιμάσω για ακόμη μία φορά χειροποίητα καλλυντικά ενθουσιάστηκα πολύ. Όλες γνωρίζετε πόσο μεγάλη αδυναμία έχω στα φυσικά και χειροποίητα πράγματα. Δίνουν άλλη νότα στη ζωή σου. Μια ευχάριστη νότα δημιουργικότητας και πρωτοτυπίας. Η συγκεκριμένη σελίδα λοιπόν έχει μεγάλη ποικιλία σε προιόντα και κρέμες προσώπου, lip balms, κεραλοιφές, φυσικό ντεμακιγιάζ, peeling και πολλά πολλά άλλα τα οποία είναι οικονομικά και πολύ φυσικά για κάθε τύπο δέρματος. Είναι φτιαγμένα με αγνά φυσικά υλικά και πολύ όμορφα και φροντισμένα συσκευασμένα και διακοσμημένα.



Το πρώτο προιόν που δοκίμασα ήταν η κρέμα προσώπου με λάδι καρύδας.
Η γνώμη μου: Περιέχει λάδι καρύδας, χαμομηλόλαδο, ανθόνερο, μελισσοκέρι, βιταμίνη Ε και αιθέραιο έλαιο λεμονιού. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν μια κρέμα προσώπου πολύ ενυδατική και φυσική. Είναι πολύ φιλική για το δέρμα. Το ενυδατώνει άψογα και το αφήνει λείο και απαλό. Το μόνο αρνητικό, που δεν ξέρω αν μπορώ να το θεωρήσω αρνητικό, είναι το γεγονός ότι δεν απορροφάται εύκολα με αποτέλεσμα να αφήνει λίγα υπολείμματα στο πρόσωπο. Δεν γνωρίζω όμως αν αυτό μπορώ να το θεωρήσω σίγουρα αρνητικό διότι έχω ξαναδοκιμάσει χειροποίητα καλλυντικά και άφηναν και είχαν τα ίδια αποτελέσματα παρά τα θετικά τους. Ένα ακόμη θετικό είναι το γεγονός ότι δεν διαθέτει χημικά συντηρητικά και αυτό είναι κάτι που το συναντάς σπάνια στην αγορά.


Το δεύτερο προιόν που δοκίμασα ήταν η κρέμα ματιών.
Η γνώμη μου: Είναι για πρόληψη και αντιμετώπιση των λεπτών γραμμών και ρυτίδων, ενυδατώνει βαθιά και συμβάλει στην παραγωγή κολαγόνου της επιδερμίδας γύρω από τα μάτια. Είναι πολύ ενυδατική και θρεπτική. Θα μπορούσα να πω πως είναι από τις καλύτερες κρέμες ματιών που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.


Αυτό ήταν λοιπόν το άρθρο και η άποψη μου πάνω στα προιόντα από το "Φροντίδα και περιποίηση από τη φύση" ! Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τα προιόντα εδώ

Μέχρι το επόμενο άρθρο να περνάτε καλά και να θυμάστε ότι η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου