Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Bluesky Shellac Greece - HAUL

Κορίτσια μου είμαι ξανά εδώ και όπως έχετε καταλάβει τώρα τελευταία έχω τεράστια όρεξη για ψώνια και μάλιστα μου αρέσει να ανακαλύπτω νέα καταστήματα και εταιρίες. Σήμερα σας έχω μία νέα δοκιμή κι αυτή τη φορά αφορά τα νύχια. Πρόσφατα παρέλαβα ένα μανό που αγόρασα από την Bluesky Shellac. Αποφάσισα να αγοράσω ένα nude σωμόν μανό γιατί σκέφτηκα τώρα που πλησιάζει η Άνοιξη να φέρω κι εγώ την Άνοιξη στα νύχια μου. Έμεινα έκπληκτη από το συγκεκριμένο και πάμε να σας πω γιατί...


Το συγκεκριμένο μανό της εταιρίας μου άρεσε τρελά γιατί:
1) Έχει υπέροχη απόδοση και το αποτέλεσμά του είναι τελείως κομψό, φυσικό και ανθεκτικό
2) Διαρκεί τουλάχιστον 3 εβδομάδες.
3) Είναι λεπτό και εύκολο σαν βερνίκι και διαρκεί σαν gel
4) Δε φθείρεται, δεν ξεφλουδίζει, δεν ζαρώνει, δε θαμπώνει
5) Πολυμερίζεται με λάμπα UV ή LED, έτσι ο χρόνος στεγνώματος είναι μηδενικός
6) Αφαιρείται με καθαρό ασετόν
7) Είναι κατάλληλο για χρήση και με υγρό μανικιούρ / πεντικιούρ
8) Διατίθεται σε πάνω από 100 αποχρώσεις, οι οποίες διαρκώς πληθαίνουν και ανανεώνονται.


Πληροφορίες για το συγκεκριμένο κατάστημα:
E-shop: Blueskygreece.gr
Facebook: https://www.facebook.com/BlueskyShellacGreece/timeline
Τηλ. 6937220025 

*Κορίτσια μου σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα τα μανό του Bluesky Shellac γιατί είμαι σίγουρη πως κι εσείς θα τα λατρέψετε! 
xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου