Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Secreto Homewear review

Πριν λίγο καιρό κάνοντας τις αγορές μου στην πόλη μου αποφάσισα να ρίξω μια ματιά και στο μαγαζί Secreto στην Καστοριά. Μπαίνοντας στο κατάστημα διαπίστωσα τη μεγάλη ποικιλία ρούχων.


   Μιας και έβλεπα πολύ συχνά στο διαδίκτυο να κυκλοφορεί η τάση των γυαλιστερών κολάν αποφάσισα να αγοράσω κι εγώ ένα. Τα γυαλιστερά κολάν ή αλλιώς shiny είναι η τελευταία λέξη της μόδας. Αν θυμάστε ήταν ένα από τα κολάν που φόραγε η Τζειν η Φοντα στα '80s. Εγώ επέλεξα ένα σε μπορντό χρώμα. Ωστόσο ο πρώτος και κύριος φόβος μου ήταν η δυσκολία στο να το συνδυάσω. 

Ας δούμε λοιπόν έναν συνδυασμό που επέλεξα εγώ καθώς και άλλους συνδυασμούς που βρήκα στο διαδίκτυο. 

Φόρεσε το γυαλιστερό σου κολάν με τους παρακάτω συνδυασμούς:

  1.  Ταιριάζει τέλεια με ένα μακρύ πουλόβερ με "ανοίγματα" στα πλάγια (ναι, ναι! Το γυαλιστερό κολάν φοριέται χειμώνα-καλοκαίρι)
  2. Σε ροζ και γκρι αποχρώσεις ταιριάζει τέλεια για τις ανοιξιάτικες βόλτες σου!
  3. Για ένα πιο sporty look συνδύασε το με λευκό T-shirt και ένα πουκάμισο. Ένα backpack θα κάνει τη διαφορά στο look σου.
  4. Με αθλητικά, φουτεράκι και ένα δερμάτινο μπουφάν! Ο τέλειος συνδυασμός!
  5. Με ένα μακρύ ή κοντό πουκάμισο

  Οι επιλογές είναι πολλές και εσύ είσαι αυτή που θα καθορίσει το τελικό look σου με τέτοιο τρόπο ώστε να είσαι άνετη και να ακολουθείς τη τελευταία λέξη της μόδας ταυτόχρονα! Εσύ σε τι χρώμα θα διαλέξεις το επόμενο γυαλιστερό σου κολάν; 

   Επισκεφτείτε το κατάστημα Secreto Homewear και δείτε από κοντά τη μεγάλη ποικιλία σε εσώρουχα, πιτζάμες, μαγιό και κολάν. Πολλά χρώματα, μεγέθη και άψογη εξυπηρέτηση! 

Πληροφορίες:
Λεωφόρος Κύκνων 2, Εμπορικό κέντρο Καστοριάς
Τηλ. 2467301562
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες των προιόντων του καταστήματος και ενημερωθείτε για τα νέα και τις προσφορές στη σελίδα τους στο Facebook Secreto Homewear

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου