Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Η σελίδα αλλάζει..


Αγαπητά μου girls,

Το blog μας άλλαξε και πλέον δεν αφορά μόνο βιβλία αλλά οτιδήποτε έχει να κάνει με κοριτσίστικα,

εφηβικά και γυναικεία θέματα. Θα μιλάμε για: βιβλία, συνταγές, μόδα, καλλυντικά, ομορφιά, κ.α.

πολλά που είμαι σίγουρη πως θα σας αρέσουν πάρα πολύ! Θα μιλάμε για διάφορα πράγματα που μας

απασχολούν και μας ενδιαφέρουν. Αν θέλετε δώστε και ιδέες. Θα μου άρεσε πολύ να μου ζητήσετε

τι θέματα θέλετε να δημοσιεύω! Θα ήταν μεγάλη χαρά για εμένα να δημιουργήσουμε μια όμορφη

γυναικοπαρέα και να... κουτσομπολεύουμε... Σςςςς...

Ας γνωριστούμε πρώτα...

Με λένε Βούλα και μπορώ να πω πως είμαι μία πολυάσχολη κοπέλα! Στον ελεύθερό μου χρόνο

μαγειρεύω, διάβαζω ( γυναικεία λογοτεχνία ), ακούω μουσική και σερφάρω στο internet. Μου αρέσει

 να μαθαίνω για τις νέες τάσεις της μόδας, για καλλυντικά και αξεσουάρ.

Εσείς ποιες είστε και ποια είναι τα ενδιαφέροντά σας;


Περιμένω σχόλια αγαπουλίνες μου...


<3 <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου