Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Ας γνωρίσουμε το Jooanna's Handmade

Κορίτσια μου καλήμερα και καλό σας μήνα! Τι μου κάνετε? Πώς είστε? Εγώ είμαι σούπερ χαρούμενη! Μόλις ανακάλυψα ένα υπέροχο e-shop με φανταστικά χειροποίητα κοσμηματάκια.! Ναι ναι! Είναι το Jooanna's Handmade και μπορείτε να το βρείτε εδώ ( https://www.facebook.com/pages/Jooannas-handmade/373237146183687?sk=timeline )

Μερικές πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει από το Joanna's Handmade:
1) Έχει προσιτές τιμές!
2) Μπορείτε να πληρώσετε μόνο με Αντικαταβολή
3) Η παραγγελία σας θα σας έρθει σε 3-4 εργάσιμες μέρες
4) Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας στο εδώ ( https://www.facebook.com/pages/Jooannas-handmade/373237146183687 )
5) Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά ή να ρωτήσετε κάτι κλπ με την κυρία Ιωάννα Ναλιτζή στο τηλέφωνο 6980576067
6) Είναι όλα χειροποίητα!

Δεν ξέρω για εσάς πάντως εγώ λάτρεψα όλα τα κοσμηματάκια της Ιωάννας. Πραγματικά χρυσοχέρα αυτή η κοπέλα. Να πω εγώ ένα μεγάλο μπράβο στην Ιωάννα και να σας επισημαίνω μάλιστα ότι είναι ευγενέστατη, λαμβάνετε άμεση απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία σας και η εξυπηρέτηση είναι απλά τέλεια. Τα κοσμήματά της τα προτιμούν και πολλά πολλά άτομα κι αυτό φαίνεται από την επισκεψιμότητα στη σελίδα της μιας και έχει 828+ μέλη. ...και μπράβο της!

Ας δούμε λοιπόν κάποιες πολύ όμορφες δημιουργίες της Ιωάννας....:





Δεν ξέρω για εσάς πάντως εγώ έχω λατρέψει την παρακάτω ροζ τσαντούλα και το σίγουρο είναι ότι θα την αγοράσω!








































Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου καθώς και οι όμορφες δημιουργίες της Ιωάννας. Τα λέμε σε επόμενο άρθρο! Φιλάκια πολλά!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου