Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Haul: Διάφορα μικροπράγματα και κοσμήματα από το "Δημιουργίες"

Γεια σας κορίτσια! Πριν αρκετό καιρό έκανα τις αγορές μου από μία σελίδα στο facebook με χειροποίητα κοσμήματα αλλά και άλλα διάφορα χειροποίητα πράγματα που πραγματικά με εντυπωσίασαν. Η κοπέλα που τα φτιάχνει είναι πραγματικά πολύ συμπαθητική, πολύ δημιουργική και ευγενέστατη. Έριξα αρκετές ματιές στις φωτογραφίες που έχει στη σελίδα της στο facebook και με εντυπωσίασαν 3 υπέροχα πραγματάκια. Αγόρασα λοιπόν ένα βραχιολάκι, ένα ασυνήθιστο αλλά πολύ απλό και λιτό κρεμαστο και ένα χειροποίητο τασάκι το οποίο ήθελα να το δώσω στην κορούλα μου η οποία συνεχώς παρατάει από εδώ και από εκεί τα κοκκαλάκια και τα λαστιχάκια της (ευκαιρία να τα μαζέψει! χιχιχι!) Η παραγγελία μου ήρθε μέσα σε 3 μέρες και αυτό είναι πολύ ικανοποιητικό για μένα και πλήρωσα με Paypal. Να σας πω ότι τα δύο κοσμηματάκια είναι αξιολάτρευτα. Η αλήθεια είναι πως περισσότερο από όλα με εντυπωσίασε το βραχιόλι. Έχει ένα πολύ μπερδεμένο αλλά ξεχωριστό μοτίβο και αυτό με έκανε να το αγαπήσω από την πρώτη στιγμή που το είδα. Η παραγγελία μου ήρθε γρήγορα, τα πράγματα ήταν καλά συσκευασμένα, η κοπέλα μου μίλησε ευγενέστατα και η επικοινωνία μας ήταν άψογη και πολύ φιλική. Οι τιμές τους είναι προσιτές και η κοπέλα χρησιμοποιεί καλά υλικά. Οι τιμές είναι λογικές εκτός από κάποια κομμάτια που είναι μεγάλα και θέλουν πολύ δουλειά όπως πχ τα τσαντάκια και λουλούδια κρεμαστά από τσόχα.
Πραγματικά χαίρομαι πολύ όταν βλέπω ανθρώπους με μεράκι και ταλέντο να φτιάχνουν υπέροχα ξεχωριστά πράγματα για όλες τις ηλικίες, κάθε περίσταση και στιγμή. Όπως γνωρίζετε λατρεύω καθετί χειροποίητο και το στηρίζω όσο το δυνατόν περισσότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα προιόντα που κυκλοφορούν στην αγορά.
Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα "Δημιουργίες" από την οποία και αγόρασα τα παρακάτω και πείτε μου τη γνώμη σας στα σχόλια. Θα χαρώ πολύ να διαβάσω σχόλιά σας.

Θα τα βρείτε εδώ:  https://www.facebook.com/dimiourgies1/timeline

Καλά να περνάτε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου