Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Review: Κρέμα Σώματος κατά της κυτταρίτιδας από τα Καλλυντικά Μελίς

Γεια σας κορίτσια μου! Ελπίζω να είστε καλά. Σήμερα τελείωσα ένα προιόν που χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα. Αυτό το προιόν είναι μία κρέμα κατά της κυτταρίτιδας από την εταιρία Μελίς. Την αγόρασα λοιπόν μέσω ίντερνετ ένα μήνα πριν και ήμουν πολύ ενθουσιασμένη. Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες για την κυτταρίτιδα αλλά δεν έβλεπα αποτελέσματα. Πολλές από αυτές υπόσχονταν άμεσα αποτελέσματα αλλά εγώ απογοητεύτηκα. Θέλησα να δοκιμάσω αυτό το προιόν λοιπόν και μπορώ να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένη. Αρχικά να αναφέρω πως η εξυπηρέτηση ήταν άψογη, το προσωπικό είναι ευγενέστατο και η παραγγελία μου ήρθε πάρα πολύ γρήγορα κάτι που με έκανε να μείνω πολύ ευχαριστημένη από άποψη εξυπηρέτησης. Τώρα όσον αφορά το προιόν, σας είπα πως το δοκίμασα ένα μήνα και τη χρησιμοποιούσα 3-4 φορές την εβδομάδα. Η συγκεκριμένη κρέμα άφηνε το δέρμα μου λείο και απαλό, σφιχτό και ενυδατωμένο για πολύ ώρα και αυτό μου άρεσε εξίσου πάρα πολύ. Τα αποτελέσματα είναι πλέον πάρα πολύ καλά. Η κυτταρίτιδα μου δεν εξαφανίστηκε αλλά μειώθηκε πολύ και πλέον είμαι πολύ ικανοποιημένη και ευχαριστημένη. Σκέφτομαι μάλιστα να το αγοράσω ξανά μήπως εξαφανιστεί η κυτταρίτιδα μου αλλά για μένα η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα που όσο και να το πολεμάω δεν εξαφανίζεται. Παρ'όλα αυτά σας τη συστήνω ανεπιφύλακτα γιατί πιστεύω πως οι γυναίκες που έχουν λίγη κυτταρίτιδα με αυτό το προιόν θα καταφέρουν να την εξαφανίσουν και οι γυναίκες που έχουν αρκετή εως πολύ κυτταρίτιδα θα μπορέσουν να τη μειώσουν. Να σημειώσω πως εγώ κρίνω απαραίτητη δόση τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για άμεσα αποτελέσματα.


Πάμε να δούμε τι αναφέρει η εταιρία Μελίς για το συγκεκριμένο προιόν:

ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ   ΓΙΑ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ200ml
Η κρέμα σώματος F/Κ «Melisplus» πετυχαίνει ανανέωση των κυττάρων, ενεργοποίηση του κολλαγόνου και της ελαστίνης, σύσφιξη του δέρματος και αποτελεσματική καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.
Η κυτταρίτιδα θεωρείται σαν ένας από τους πιο ύπουλους εχθρούς της γυναίκας, που δύσκολα καταπολεμείται. Με την κρέμα σώματος F/Κ «Melisplus» όμως, φαίνεται πως και αυτή βρήκε τον μάστορά της. Η ενεργή δράση αυτής της κρέμας, τονώνει και συσφίγγει τους ιστούς του δέρματος, απαλύνει το φαινόμενο της κυτταρίτιδας και επαναφέρει την ελαστικότητα και την λεία όψη στην επιδερμίδα σας. Ενεργοποιώντας τους μηχανισμούς παραγωγής του κολλαγόνου και της ελαστίνης, βοηθάει το δέρμα σας να δείχνει σφριγηλό, φρέσκο και υγιές. Αποτελεί την ιδανικότερη λύση για εσάς που θέλετε άμεσα και ορατά αποτελέσματα, από τις πρώτες κιόλας εφαρμογές της επαναστατικής αυτής κρέμας σώματος.

CELLULITE BODY CREAM 200ml
The body cream F / K 'Melisplus "gave renewing cells, activation of collagen and elastinskin tightening and cellulite effectively.

Cellulite is considered as one of the most insidious enemy of women, who fought hardByBody Cream F / K «Melisplus», it seems that this found its craftsmenThe active effect of this cream, tones and tightens the skin tissuessoftens the effect of cellulite and restoressuppleness and smoothness to your skinBy activating the mechanisms of production of collagen and elastinhelps your skin shows vibrant, fresh and healthy. It is the ideal solution for those who want immediate and visible results from the very first applicationsof this revolutionary body cream

Βρείτε τιμές και διαβάστε περισσότερες πληροφορίες εδώ: 
http://promelis.gr/index.php/kalintika/73-mainarticles/525-kallyntika-melis-krema-kitaritida
και εδώ: https://www.facebook.com/meliscosmetics

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο!
Τα λέμε στο επόμενο!!
Φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου