Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Σοφία Δριστελα Κοσμηματα

Γεια σας κορίτσια πριν λίγο καιρό η Σοφια Δριστελα είχε την καλοσύνη να μου στείλει κάποια κοσμηματάκια της τα οποία λάτρεψα και αγάπησα πάρα πολύ. Είναι τα κοσμήματα που βλέπετε παρακάτω.  Είναι απλά υπέροχα. Είναι πολύ καλής ποιότητας και έχουν ξεχωριστά σχέδια. Εμένα προσωπικά μου άρεσαν τρελά και δεν τα βγάζω από πάνω μου. Μπορώ ελεύθερα να πω πως είναι και πολύ οικονομικά. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω τι μου έστειλε η γλυκιά Σοφία...





Ας δούμε ποια είναι η Σοφία. Ξέχασα να σας πω πως κοσμήματα της Σοφίας φοράνε και πάρα πολλοί επώνυμοι αλλά ας δούμε ποιοι...


















Τώρα θα σας δείξω κι άλλα κοσμηματάκια που φτιάχνει η σοφια ...





















Αν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε κάποια από αυτά μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη κοπέλα στα στοιχεία που σας έδωσα παραπάνω σε φωτογραφίες...

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου.. τα λέμε στο επόμενο..

Φιλάκια... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου