Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Βιβλιοκριτική: Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι - Λένα Μαντά

   Γεια σας! Έχουμε να τα πούμε λίγες μέρες αλλά γύρισα με τρομερή διάθεση για να σας μιλήσω για όλα εκείνα τα βιβλία που διάβασα και τελείωσα αυτές τις μέρες. Για το λόγο αυτό μείνετε συντονισμένοι στη σελίδα γιατί έρχονται όχι ένα, όχι δύο... αλλά τρία book reviews. 

Το πρώτο βιβλίο είναι αυτό της Λένας Μαντά με τίτλο ''Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι". Αν είστε λάτρεις των βιβλίων τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μη σας έχει μιλήσει κάποιος γι αυτό το βιβλίο αλλά και για την κυρία Μαντά γενικότερα. Η σχετικά πρόσφατη μετατροπή όλων των εξωφύλλων των βιβλίων της Μαντά σε vintage σε εντυπωσιάζει. Είναι απλή και ταυτόχρονα τόσο κομψή που σε κερδίζει αμέσως κι ας μην έχεις διαβάσει ακόμη την περίληψη του βιβλίου. 

Η άποψή μου
  Έχοντας ήδη διαβάσει αρκετά βιβλία της Μαντά περίμενα να διαβάσω ένα φοβερό βιβλίο που θα μου κλέψει την καρδιά. Και δικαιώθηκα! Ελπίζω να μπορέσω να αποτυπώσω όλα τα συναισθήματά μου γι αυτό σε μερικές γραμμές.
Το συγκεκριμένο βιβλίο το τελείωσα σε 2 μέρες. Έκλαψα από χαρά κι από συγκίνηση! Σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές με άλλες αντιλήψεις... Σου προκαλεί έντονα συναισθήματα! Πρόκειται για ένα καλογραμμένο βιβλίο με εξαιρετική πλοκή. Η κυρία Μαντά φαίνεται ότι δούλεψε αρκετά και καλά προκειμένου να βγει αυτό το αριστούργημα και να το απολαμβάνουν οι αναγνώστες της. Οι εικόνες, οι περιγραφές με μάγεψαν! Οι ανατροπές με συγκλόνισαν.. δεν έχω λόγια! Αυτό το βιβλίο σε παρασύρει όπως το ποτάμι δίπλα στο σπίτι! Ξεδιπλώνονται με μαεστρία και απέραντο ενδιαφέρον οι ζωές των 5 αδερφών που αγάπησα τόσο πολύ! Με επηρέασαν απίστευτα πολύ! Με έκαναν να κλάψω να γελάσω να θυμώσω! Πολλά και εναλλασσόμενα τα συναισθήματα μου διαβάζοντας αυτό το βιβλίο. Είμαι σίγουρη ότι πλέον ξέρω ποιο βιβλίο θα κάνω δώρο στις φίλες μου! Το "σπίτι δίπλα στο ποτάμι" αξίζει να διαβαστεί από όλους! Κυρία Μαντά και αγαπητές εκδόσεις Ψυχογιός πραγματικά συγχαρητήρια!


 Το "σπίτι δίπλα στο ποτάμι" της Λένας Μαντά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός

Εσείς τι διαβάζετε αυτή την περίοδο; Έχετε διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο; Ποια είναι η άποψή σας;
Φιλιά πολλά!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου