Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Βιβλιοκριτική: Δίδυμα Φεγγάρια - Ρένα Ρώση Ζαιρη

   Επέστρεψα με άλλη μια βιβλιοκριτική και το πληκτρολόγιο έχει πάρει φωτιά. Γράφω γράφω γράφω συνεχώς για εσάς! Για να μαθαίνετε για όλα εκείνα τα βιβλία που διάβασα και μου άρεσαν ή όχι. Για ποιο βιβλίο θα σας μιλήσω σήμερα; Για τα "Δίδυμα φεγγάρια" της Ρένας Ρώσση Ζαιρη. Ποιος δε το ξέρει αυτό το βιβλίο; Πάμε να δούμε την βιβλιοκριτική μου για το συγκεκριμένο βιβλιο...

Η κριτική μου
   Έντονα επηρεασμένη από την ομώνυμη σειρά δεν υπήρχε περίπτωση να μη
διαβάσω τα "δίδυμα φεγγάρια" της αγαπημένης μου Ρένας Ρώσση Ζαιρη. Τι να πω για αυτή τη γυναίκα; Την αγαπώ! Την λατρεύω! Το πρώτο βιβλίο της συγγραφέως που διάβασα ήταν το "Αγαπώ θα πει χάνομαι" το οποίο εξακολουθεί να είναι ένα από τα αγαπημένα μου και το έχω διαβάσει 2 φορές! Νομίζω ότι η Ρένα μας έχει αυτόν τον υπέροχο τρόπο να σε μαγεύει με τη γραφή της, τη γλύκα των ιστοριών της, την ανατρεπτικότητα, τις υπέροχες εικόνες και ονειρικές περιγραφές. Μα τι να πω για τα "δίδυμα φεγγάρια"; Πριν καν το ανοίξω ήξερα ότι θα με μαγέψει για ακόμη μια φορά η Ρένα της καρδιάς μου. Πρόκειται για ένα βιβλίο που σε κάνει να δακρίζεις από θυμό, θλίψη και τελικά λύτρωση. Η πλοκή του πολύ όμορφη με αναπάντεχες εξελίξεις. Δύσκολα θα μπορούσε κανείς να συναντήσει μια τέτοια ιστορία εκεί έξω... να όμως που όλα είναι πιθανά και η Ρένα μας μάς το απέδειξε για ακόμη μια φορά. Συγκρίνοντας το βιβλίο με τη σειρά εννοείται ότι δεν βρίσκω καμία ομοιότητα. Καμία σχέση αυτά τα δύο! Αγάπησα όσο τίποτα τα "διδυμα φεγγάρια" στην έντυπη μορφή τους. Ενώ μου άρεσε γενικά η σειρά, από ένα σημείο και μετά βαρέθηκα. Ωστόσο πείσμωσα και διάβασα το βιβλίο το οποίο με ανακούφισε και με λύτρωσε. Είπα δεν μπορεί η Ρένα μας να έδωσε τη συγκατάθεση της για κάτι τέτοιο. Αγάπησα το βιβλίο όσο τίποτα άλλο. Ψέματα δε θα πω... το έπαιρνα μαζί μου παντού. Μέσα σε 3 μέρες το είχα τελειώσει και έπεισα και την κουμπάρα μου να το διαβάσει. Κάθε στιγμή απορούσα για το αν όλα αυτά έχουν συμβεί στην πραγματικότητα. Έπαθα πλάκα! Το συστήνω εννοείται ανεπιφύλακτα σε όλους. 

Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός.

Εσείς έχετε διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο; Ποια είναι η άποψή σας γι αυτό; Συμφωνείτε μαζί μου για το θέμα της μεταφοράς του βιβλίου στην τηλεόραση; Τι πιστεύετε; Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας. Φιλιά πολλά!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου