Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Τα 14 αγαπημένα μου βιβλία για το 2014

Γεια σας κορίτσια και χρόνια πολλά! Καλή χρονιά. Το 2014 έφυγε και πέρασε γλυκά με όμορφες στιγμές. Εγώ όμως είμαι εδώ με τα 14 αγαπημένα μου βιβλία για το 2014. Πάμε να τα δούμε? Περιμένω στα σχόλια τα δικά σας αγαπημένα βιβλία για τη χρονιά που πέρασε. Ελάτε να γίνουμε μια τεράστια παρέα.

1. Αγαπώ Θα πει χάνομαι - Ρένα Ρώσση Ζαίρη
2. Το τελευταίο τραγούδι - Nicholas Sparks
3. Η βασίλισσα της σαπουνόφουσκας - Meg Cabot
4. Αντιο φιλενάδα - Πενυ Παπαδάκη
5. Μια ζωή, ένα φιλί - Θάνος Κονδύλης
6. Η Αλίκη στη χώρα των ψεμάτων - Ελένη Δαφνιδη
7. Βαθύ βελούδινο σκοτάδι - Ευαγγελία Ευσταθίου
8. Η νύχτα των γιασεμιών - Φανή Πανταζή
9. Αν μείνω - Gayle Forman
10. Μανικιουρ Πεντικιουρ - Ηρα Ραιση
11. Ήταν ένας καφές στη χόβολη - Λένα Μαντά
12. Στο μέρος της καρδιάς - Μπίλλυ Λετς
13. Ένα ταξίδι που όλο αρχίζει... - Λένα Παπαδοπούλου
14. Η άλλη γυναίκα - Τζειν Γκριν

Να αναφέρω πως η λίστα αυτή δεν γράφτηκε με σειρά προτεραιότητας αλλά μου άρεσαν όλα τα βιβλία, δεν μπορώ να πω ότι το ένα ήταν καλύτερο από το άλλο. Ήταν όλα υπέροχα και θερμά συγχαρητήρια στις συγγραφείς που τα έγραψαν.

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου. Περιμένω τα σχόλια σας. Φιλάκια Πολλά! Τα λέμε στο επόμενο άρθρο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου