Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Δώρο από τον Παπουτσάνη για το νέο ετος

Γεια σας κορίτσια μου! Τι μου κάνετε; Πώς είστε; Εγώ είμαι εδώ ξανά με καινούριο άρθρο και πολύ καλή διάθεση. Αυτή τη φορά θα σας δείξω το δωράκι που μου έστειλε ο Παπουτσάνης. Μου το έστειλα αρκετό καιρό πριν και λόγω κάποιων υποχρεώσεων που είχα δεν μπόρεσα να ανεβάσω άρθρο. Μου έστειλε αρκετά προιόντα και τους ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ. Χάρηκα πολύ γιατί με εντυπωσίασε ιδιαίτερα η συσκευασία του δώρου: κόκκινη και πολύ χριστουγεννιάτικη. Ακόμη μέσα στο κουτί υπήρχαν τα αγαπημένα μου προιόντα. Πραγματικά έτυχε και δεν ήταν κάτι που το ζήτησα εγώ, καθώς είδα πως τα ίδια προιόντα στάλθηκαν σε όλες τις bloggers-youtubers. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό και ξετρελάθηκα πραγματικά γιατί έχω ήδη δοκιμάσει τα δύο προιόντα με ελαιόλαδο του Παπουτσάνη και έχω εκπλαγεί. Πλεόν είναι τα αγαπημένα μου καθημερινά προιόντα. Πραγματικά τα συστήνω ανεπιφύλακτα όχι μόνο αυτά τα δύο προιόντα αλλά και όλα τα προιόντα της εταιρίας με έχουν αφήσει άφωνη. Είναι παλιά εταιρία και έχει κερδίσει το ενδιαφέρον και την προτίμηση των καταναλωτών. Εγώ την έχω επιλέξει και την προτιμώ εδώ και 3 χρόνια. Επιπλέον μου άρεσε πάρα πολύ το πακετάκι διότι μέσα είχε και μία υπέροχη μαλακή πετστούλα προσώπου με την υπογραφή της εταιρίας. Υπέροχη! Απλά υπέροχη! Πάμε να δούμε φωτογραφίες και άρθρα σχετικά με τα προιόντα που μου έστειλαν.













Για πληροφορίες για τα προιόντα ανοίξτε τις φωτογραφίες. Της έχω τραβήξει με Ipad και φαίνονται καθαρά ώστε να μπορείτε να διαβάζετε τις ετικέτες των προιόντων. 
Ευχαριστώ για ακόμη μία φορά τον Παπουτσάνη για το υπέροχο αυτό δώρο.
Δοκιμάστε τα προιόντα γιατι αξίζουν..
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τις αγορές σας αλλά και για τα προιόντα στη σελίδα του Papoutsanis που είναι η: http://www.papoutsanis.gr/index.php?lang=gr

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου! Τα λέμε στο επόμενο άρθρο! Μέχρι τότε να περνάτε καλά και να θυμάστε πως η ομορφιά βρίσκεται μέσα μας! Φιλιά.
<3 <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου